Wymagania GTA 5 PC Grand Theft Auto V


Z jeszcze nie potwierdzonych informacji jednego z amerykańskich newsroomów gamingowych wynika że wymagania gta 5 mogą być bolesne dla posiadaczy starszych sprzętów mam tu na myśli kompy do 2011 roku.

A oto wymagania do GTA 5 na pc:

Quad Core i7 3.6 GHz, 4 GB RAM (16 GB RAM – Vista/7/8), karta grafiki 2 GB (GeForce GTX 680 lub lepsza), 35 GB HDD, Windows Vista/7

Są to wymagania zalecane 🙂 do gry w pełnym HD z najlepszymi ustawieniami graficznymi te minimalne są nieco niższe.

Quad Core i5 2.6 GHz, 2 GB RAM (6 GB RAM – Vista/7/8), karta grafiki 1 GB (GeForce GTX 460 lub lepsza), 35 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Oczywiście wtedy możemy liczyć jedynie na max 1280×768 i grafikę ustawioną na LOW ale to i tak dobrze jeśli gra będzie działać płynie.

Zobacz też inne wpisy:
Premiera gta 5
GTA 5 oficjalna okładka
Nowe Screeny z gta v

Informacje kody do gta 5
Witaj, znajdujesz się w tej chwili na blogu stworzonym specjalnie dla wszystkich wielbicieli gier GTA oraz GTA V. Dowiesz się tutaj wszystkiego o tych grach. Nowości, kody, poradniki, misje a także sporo innych rzeczy. Niedługo zamierzamy uruchomić poradniki, które pomogą Ci rozwiązywać problemy w Grand theft Auto 5. Jestem graczem już od kilku lat oraz wiernym fanem serii gta, w tym miejscu będę starał się pisać o nowej wersji grand theft auto V [Five] której premiera zapowiedziana jest na maj 2013 roku. Strona jest non-profit i nie uświadczycie tu reklam więc myślę że to będzie tylko na plus :)

56 Responses to Wymagania GTA 5 PC Grand Theft Auto V

  1. TOmasz says:

    jebje was, gra nie jest taka mega piekną jak np wiedzmin 2 albo Alan wake
    te gry bardziej mi sie widzą wizualnie
    Gta 5 wizualnie wygląda słabo obrazy 16GB ram grafa 2GB i procesor 8 rdzeni ?

  2. Tarankus says:

    pogielo ich nawet nie ma takiego laptopa a moze jest ale kosztuje 10tys do 20tys

    • Cayman says:

      jest za 3/4 kafle ktory ma procek intel core i 7 drugiej generacji to 4 rdzeniowy procek majacy technologie intelboost czy cos takiego procek na wiekszych wymaganiach sam sie podkreca ramy mozesz sobie dorzucic a karta lepiej zeby byla dobra 😀

      • cube16x1 says:

        A poza tym na lapku się raczej w takie gry nie grywa no chyba że masz tak jak wspomniałeś jakieś 10 tyś. PLN

    • dooH says:

      Alienware m17x r4 w pełnej konfiguracji sprzętowej kosztuje 28 tys. zł.

      • Grubsonada says:

        hahaha chyba cię pogielo kolego . ja kupilem laptopa asus x53tk , posiada on 4 rdzenie , Najnowsza kartę graficzną AMD RADEON 7970M ( 1024 MB czyli 1 giga ) oraz AMD RADEON 6000 ileś (512 mb ) laptop uzywa 2 kart czyli razem jest 1500 ileś ) , Posiada 4 gb ram oraz 500 HDD i Również Turbo Core , Który Przyszpiesza Procesor z 1,5 do 2,5 i gta IV chodzi na wszystko na full , i Dałem Za Niego 1799 zł , Bardzo Opłacalne Polecam ;3

      • MC pitu says:

        mam procesor quad core i 7 4.6 ghz na rdzeń ma ich 8 karta graficzna amd radeon 8000
        6 gb ram 16 gb zasilacz amd 600 w dysk twardy 1341 gb mialo byc 1500 ale kij z tym plyta główna intel atom G 16 monitor samsung cc8 model G2 w sumie dalem 17.5 tys zl

        PS jakby do gta 5 byly takie wymagania nikt by jej nie kupił bo sam quad core 7 3.7 ghz kosztuje 1900 zl

    • Falmpeace says:

      Mam zwykłego HP Pavilion dv6 za ok 3k, i dosłownie wszystkie gry w jakie na nim grałem lub gram działają na full detalach. Min. Crysis 2, prawie wszystkie gry z serii Need For Speed od 2007 r. Dead Space 2, i nawet GTA 4.

      • KarolXD says:

        jakos ci nie wierze bo nie mozliwe zeby kazda gra ci szla na najwyszszych dedalach

      • MC pitu says:

        zal cie te gry nie wazom wiecej niz 15 gb
        ja mam max payne 3 ,
        crysis 3, battlefield 3, far cry 3, prototype 2, call of duty ,black ops 2

    • Anonim says:

      ja mam xbox 360 🙂

  3. Tarankus says:

    ale jak ma ktos taki kopmp co spelnia najmocniejsze wymagania to sie cieszy z gtaV asz dostanie sraczki z grafiki HD

  4. sakulncb says:

    ciekawe u ciebie sa takie wymagania a na oficjalnej stronie raz mniejsze

  5. Anonim says:

    Jeżeli nie było jeszcze oficjalnej premiery to dane powyżej są najwidoczniej wyssane z palca… niestety taka prawda!

  6. DegradedColt73 says:

    Chciałbym obalić wyzsaną z palca teorie o minimalnych i zalecanych wymaganiach. Po pierwsze opis sugeruje wersje gry na Windows XP, sorry ale rockstar jak i wiele innych nie inwestuje już w relikt przeszłości. A po drugie do wykorzystania zalecanych na karzedej grze wystarczy ci GTX 400 coś ponieważ nie zostałą stworzona technologia wykrozystującą potencjały gtx 500 i 600 i zanim to nastąpi trochę minie.

  7. torres70 says:

    Hm ciekawe jak będzie chodzic na AMD Athlon 4X 3,3Ghz , 8GB DDR3 ram , ATI Radeon HD5770 1GB 128bit , i granie na 1280×800

    • Anonim says:

      Ja mam asusa (lapka) i3 2,5ghz trzeciej generacji, 8 gb ramu i grafke nvidia geforce gt 635m 2gb +intel 4000 więc nie wiem czy mi pójdzie gta 5 , boje się że procek nie wyrobi;//

  8. Anonim says:

    Te wymagania chyba z dupy wziąłeś na rekomendowanych pewnie z 8 gb ramu po za tym poco to (windows vista/7) skoro to i tak nie wyjdzie na xpekach xp to przeszłość. intel siódemka? phi maks i5 cztery rdzenie spokojne wystarczą zeby to obsłużyć karta się nawet zgadza

  9. Janek Janas says:

    pojdzie mi gta 5 jak mam 4 gb ramu procesor intelcore i7-2630QM 2.00GHz?

  10. Piotrass says:

    jak zwykle ku*** problem z kartą graficzną

  11. anubis2342 says:

    Bzdury piszesz kolego co do tych wymagań sprzętowych aż głowa boli!!!!!Z Tego co tu napisałeś ludzie kupując grę musieli by kupić nowego kompa!!!!!Ja ma 4 rdzeniówkę 2.50Ghz 4 GB Ramu i Zotac GeForce 260 GTX i będzie mi wszystko hulać na High Detalach!!!!:)Max Payne 3 też miał wymagania z kosmosu a odpalił sie 1920×1080 i High Detale1!!!!Bez żadnej zacinki to samo Sleeping Dogs:)Więc bzdur nie pisz!!!!

  12. mojegry says:

    Zapowiada się ciekawie, ale jak i tak będę grał na xbox360

  13. Anonim says:

    a mi pujdzie na AMD Athlon 4X 2.6 Ghz 8g ramu i karta 1 gb

  14. HEKTOR says:

    cos sie pimyliles się panie z 3.06 i 3.6…. Powinno byc odwrotnie
    pozdrawiam HEKTOR

    • cube16x1 says:

      No raczej ja mam Intel Core i7 2600K CPU 3.40 GHz, 16GB RAM, Nvidia Cuda GTX 660 Ti i 3.40 GHz to już aktualnie jest jedno z lepszych taktowań procesorów jak ja kupowałem w komputroniku kompa to mieli jeszcze tylko i7 3.50 GHz ale z socket’em LGA 1366 jeszcze wtedy mało popularnym. Nie robiliby z tak wysokim taktowaniem bo mało kto mogłby korzystać w pełni z możliwości gry.

  15. Anonim says:

    Prosze bardzi moj lapek Acer aspire 7741g 2,5 tysia i low lajtowo smignie 😀

  16. Anonim says:

    Hah, niskie te wymagania, mam dużo lepszy sprzęt, oj będzie chodziło w HD ! ;D

  17. Konrad says:

    Nie no prosze was do gta v Intel core i7 ?
    Jeżeli takie będą wymagania to połowa osób nie zagra bo mają np phenom ii x4 …

  18. prefjs says:

    koleś ten co to napisał to skończony kre**n i tyle ma procka i7 i się tym podnieca nic więcej,Pisał tak dlatego że chciał sie tym pochwalic i poniżyc reszte

  19. North says:

    Ja tam mam procka I5 (podkręconego do 4.2) Grafikę GTX 560 ram wizualnie 8 ale wgrana 6 :/

    Jak mi nie pójdzie ta gra co pierwsze robię 3 tysiące ląduje na śmietnik

  20. cinek says:

    e by mi weszło gta 5
    ATI raedon hd 4350
    procesor dual core cpu 2,50 GHZ
    windows 7

  21. SosoFresh says:

    Łykam na Ultra GTX 680 i i7 3770k 😀

  22. Anonim says:

    ja kupuje po nowym roku ps3 i sram na wymagania a wasze kąpy się zesrają w 2014 roku pcety to gówno w które trzeba ładować kase

    • Anonim says:

      Mam ps3 i jak chcesz mogę Ci odsprzedać z battlefieldem3 w gratisie. Na moim lapku grafa w BF3 wygląda lepiej niżeli na ps3 i kiedy pokazałem to kilkoro postronnym osobom stwierdzili to samo. Jak już to poczekaj na ps4 bo 3 powoli odchodzi w niepamięć.

  23. Marcin says:

    ja mam athlon 64 x2 2.01 GHz 2 gb ram i karte 7300GT 🙂

  24. Bartek says:

    Koledzy mam pytanko mam laptopa intel i3 2,30 on chyba jest duo, grafike 1gb ram radeon 7470M i win 7 jak myślicie pociagnie to czy problem bedzie. Dzieki za pomoc z góry jestem laikiem jeżeli chodzi o komputery a gra wydaje sie fajna pozdro

  25. KretPL- says:

    No nie wiem i3 mają 4 rdzenie o ile mi wiadomo musisz sprawdzić tylko taktowanie grafika poinna coś ruszyć grę. Ja mam i5 2500k 4gb (chyba dokupie jeszcze 4) ram gigabyte hd 7770 OC i mam nadzieje że pociągnie na średnich i mankament taki ze mam monitor 22 który rozdzielczość ma w hd 1920 -1080. Mam nadzieje że te wymagania to bujda :)))

  26. Pier says:

    ja mam z i 5 3 gernercji a reszte lepsze albo to samo

  27. malan says:

    pójdzie to na lapku? i7 2,4 GHz, 8GB ramu i grafa GTX 660 ? jeśli tak to ja jakich detalach ?

  28. fdgg says:

    siemka a mi by poszło to gta??
    Windows:7
    Procesor:ADM Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5000+ 2,60 GHz
    Pamięć RAM:2,00 GB
    Typ Systemu:32-bitowy system operacyjny
    Karta Graficzna:1023 MB GeForce 8600 GT
    wolne miejsce:ponad 200gb

  29. DzidekQ says:

    Witam pójdzie mi GTA 5 na w full wymaganiach
    Amd phenom x4 955 3,20 ghz , 8gb ram, Gtx 660 oc win 7 64 bit

  30. Mateoosh says:

    Proszę was nie piszcie w stylu „pójdzie mi na…” wyjdzie gra to będą filmy na yt i sobie zobaczycie, a wymagania z palca wyssane bo grafika będzie jakieś 10% gorsza od far cry i ta gra będzie potrzebować mocnego procesora niż grafiki gdyż w grach typu gra jest otwarty świat i wszędzie procek musi obliczać fizykę bo nigdy nie wiadomo kiedy wyjedzie samochód itp. minimalne wymagania to coś w stylu 2x 2.4 ghz 2 gb ram i grafika coś pokroju 8600gts i już pogramy w 1024 ze wszystkim na low… spokojnie komputery wyposażone w kartę graficzną typu hd 7850 oraz i5 i 6 gb ram pograją w max detalach…. Sam mam hd 7870 i i5 3350p ora 8gb ram i wszystko idzie na max grafice… Pozdro i nie wierzcie tym wymaganiom!

  31. czesiek says:

    Ja mam laptopa msi za 5k z Intel Core i7-3630qm, geforce’m gtx675m, 8gb ram i Windows 8. Na moim kompie pójdzie.

  32. Jaca-ukr says:

    ja na dell xps l702x (4 gb ram, i5 2,4 , gt555 3gb) zmieniłem winde 7 na 8 i przyznaje jest skok niezły w fps na wielu tytułach – także polecam zmianę windy na 8 – daje 20 – 30% wydajności a z wymaganiami gta lepiej poczekać do oficjalnych komunikatów

  33. sylwan92 says:

    Witam;]
    Mam 6×3,3 rdzenia,500gb hdd,grafa4gb,ram 8gb,myśle ze by poszło no nie ??
    Nie bedzie wiekszych trudności myślę?

  34. SniFF says:

    Ludzie co wy piep***** np x360 ma układ graficzny który jest o wiele do tyłu za np GTX260 sory ale nawet źle zoptymalizowana gra nie obciąży przykładowej nvidii 680 w 100%.
    dziękuje smacznego jajka.

  35. Pipes says:

    Pamiętajmy ze producenci gier często celowo zawyżają wymagania. zwróćcie uwagę na to ze nie ma tutaj podanych informacji dotyczących sprzętu firmy AMD. przypadek nie sądzę

  36. Neexes says:

    A mi wejdzie?
    4x 3,30Ghz, karta graficzna Radeon HD 7770 1gb gddr5, 8gb ram i3 ;o?

  37. Anonim says:

    intel i7 3630qm 2.4 – 3.4ghz 3rd gen. 16gb ram 1600mhz cl9 hd 7970m 2gb ddr5 256 bit ssd 128gb + hdd 1TB pojdzie na max detalach

  38. Hubert says:

    Hmm jeśli w zalecanych nie przegieli z kartą graficzną to grafika w grze bedzie podobnaa do filmu 🙂

Dodaj komentarz